دانلود بازی مزرعه داری FARMING GIANT 2012 برای PC
تبلیغات
<-btitle->
آمار سایت
آمار بازدید بازدیدهای امروز : 5
بازدیدهای دیروز : 0
بازدیدهای هفته : 39
بازدیدهای ماه : 467
بازدیدهای سال : 4841
بازدیدهای کلی : 86752
آمار مطالب کل مطالب : 454 عدد
کل نظرات : 0
آمار کاربران میهمان های آنلاین : 1 نفر
کل اعضا : 3 عدد
درباره سایت
دراین وبلاگ شما میتوانیدمطالب ازخواندنی های جالب ودانلودبازی ودانلودنرم افزارو...یافت نمایید.
تبادل لینک هوشمند





کدهای اختصاصی

Alternative content


آرشیو
خبر نامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود.



دانلود بازی مزرعه داری FARMING GIANT 2012 برای PC
تاریخ : دو شنبه 25 شهريور 1392 زمان : 9:35 PM | نویسنده : masoud |

article post width open uri20120728 14518 1wou3ij دانلود بازی مزرعه داری FARMING GIANT 2012 برای PC

FARMING GIANT 2012 بار دیگری یک بازی کشاورزی زیبا برای کسانی که میخواهند مهارت خود را در کشاورزی به نمایش بگذارند و  محبوب شوند. بله در این بازی شما نقش یک کشاورزی را ایفا میکنید که برروزی زمین خودش کار میکند و  برای پیشرفت کار خود زحمت میکشد ناقافل از اینکه پا را فراتر از یک کشاورز ساده گذاشته و تا حدی پیشرفت خواهد کرد که محصولاتش را به سرتاسر جهان بفروشد! شما در قالب این کشاورز زمین خود را آماده کاشت و برداشت میکنید و با اندیشه خود بهترین کاشت و برداشت را خواهید داشت.به دامپروری میپردازید و در حین بازی پیشرفت حاصل میکنید و به پرورش و کشت انواع محصولات دیگر میپردازید  و محبوب میشوید و تا این که  ثروتمند و مالک زمین های اطراف شوید و محصولاتتان را به سرتاسر جهان صادر کنید..



درباره : کامپیوتر , بازی سرگرم کننده , بازی استراتژیک , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 716

بازی شب مرگ Night Of The Living Dead Defense
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1392 زمان : 8:44 PM | نویسنده : masoud |

Night of the Living Dead defense بازی شب مرگ Night Of The Living Dead Defense

بازی شب مرگ یا Night Of The Living Dead Defense یکی از بازی هایی بوده که جدیدا برای سیستم عامل های مختلف در سبک استراتژیک و اکشن انتشار یافته است. این بازی از گیم پلی مخصوصی نسبت به بازی های هم سبک برخوردار بوده و ماموریت های مختلفی در هر یک از مرحله های آن گنجانده شده است. همان گونه که از عنوان آن پیداست تمامی این مرحله ها در تاریکی شب و بدون روشنایی کافی , شروع شده و به پایان می رسد. باری دیگر زامبی ها برای نابود سازی شما آماده شده اند , از سلاح های مختلف و خطرناک استفاده می کنند و از مرگ دوباره هیچ حراسی ندارند. هدف اصلی این موجودات حمله به زیرساخت های نظامی و در اصل ریشه کن کردن انسان ها از روی زمین می باشد.

البته این کار ساده ای برای این افراد شرور نخواهد بود ! زیرا شما فرماندهی نیروی های مسلح انسان ها را بر عهده خواهید گرفت و با به کارگیری 12 نوع اسلحه ی مرگبار , آن ها از از میان برخواهید داشت. هر یک از زیر ساخت ها دارای میزان مقاومت محدودی بوده و هم چنین زامبی ها نیز از خون محدودی برخوردار هستند. به همین علت باید با سرعت عمل و مدیریت بی عیب و نقص آنان را زود تر از این که به محدوده تان نفوذ کنند , از بین ببرید. لازم به ذکر است این نسخه از بازی دارای کیفیت HD و بهتری نسبت به دیگر نسخ بوده و قابل اجرا بر روی تمامی ویندوز ها از جمله 7 و ویستا می باشد.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.



درباره : کامپیوتر , بازی اکشن , بازی استراتژیک , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 496

مدیریت زمان در بازی دفاع سلطنتی Royal Defense
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1392 زمان : 8:32 PM | نویسنده : masoud |

Royal Defense مدیریت زمان در بازی دفاع سلطنتی Royal Defense

خود را برای دفاع از پادشاه دربازی جذاب دفاع سلطنتی یا Royal Defense در مقابل کوتوله های بدجنس اماده کنید ! ارتش کوتوله های خود را برای تخریب سلطنت فعلی آماده کرده اند و قصد دارند که با تعداد انبوهی به سمت قلعه ی فرمانروایی هجوم بیاورند. وظیفه ی کاربر این بازی دفاع سلطنتی , به راه اندازی ارتشی جدید و قدرتمند برای دفاع از این افراد شرور در مناطق محتلف نقشه می باشد. این کوتوله ها از راه های مختلفی به سمت قلعه حرکت می کنند و تشخصی این راه ها و مقابله با ان ها به عهده ی کاربر است. البته برای انجام کاری های سخت و ساز و هم چنین آماده سازی ارتش نیرومند نیاز به بودجه دارید که بخشی از آن را پادشاه تامین می کند.

بازی Royal Defense دارای سبکی استراتژیک و گیم پلی خارق العاده ای بوده و گرافیک بسیار مناسبی دارد. مدیریت زمان در این بازی از مهم ترین فاکتور ها برای پیروزی بوده و میبایست تمامی کار های خود را در زمان تایین شده به بهترین شکل , به انجام برسانید. سرعت عمل نیز از دیگر خصوصیات مورد نیاز برای از بین بردن کوتوله های بدجنس به شمار می رود. هر یک از مراحل بازی نیز در دشت ها و جنگل های سرسبزی قرار گرفته و رنگبندی بسیار خوبی دارد. البته برخی از مراحل نیز در بخش های برفی و زمستانی قرار دارد. پس از به پایان رساندن هر مرحله , دو نوع امتیار کسب می کنید ; یکی سکه های طلا و دیگری الماس هایی که در طی هر مرحله باید آن ها را جمع آوری کنید. به وسیله ی این سکه ها و الماس ها می توانید آیتم های جدیدی خریداری و دفاع خود را مستحکم تر کنید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.



درباره : کامپیوتر , بازی اکشن , بازی استراتژیک , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 482

بازی جدید دفاع اسباب بازی Toy Defense 2
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1392 زمان : 8:27 PM | نویسنده : masoud |

Toy Defense 2 بازی جدید دفاع اسباب بازی Toy Defense 2

Toy Defense 2 نسخه ی جدیدی ازبازیاستراتژیک دفاع اسباب بازی بوده که چند روز پیش برای PC توسط شرکت سازنده (Melesta Games) انتشار یافته است. در ابتدا نسخه ی i-OS و Android آن پا به عرصه ی بازی های استراتژیک گذاشت و پس از گذشت چندین روز با استقبال بسیاری خوبی از طرف کاربران روبرو شد. به همین خاطر نیز مدتی نگذشت که نسخه ی کامپیوتری آن نیز با حجم نسبتا مناسب و البته گرافیکی بهتر طراحی گردید. همان طور که گفته شد , این بازی دارای سبکی استراتژیک و هم چنین اکشن بوده و تمامی مراحل آن بر روی صفحه ای داخل اتاق پسرک دنبال می شود. این پسر بچه در کمال ناباوری پس از مشاهده ی نبرد میان اسباب بازی های تصمیم می گیرد تا به افراد صلح گرا کمک کند تا در کوتاه ترین زمان به پیروزی برسند.

اسباب بازی های بیگانه ای نیز وجود دارند که از مکان های دیگری به سمت سرزمین شما هجوم آورده اند و قصد نفوذ به آن را دارند. برای ایستادگی در مقابل این افراد شرور باید قدرت ارتش خود را افزایش دهید تا بتوانید با نیروی بیشتری در برابر این بیگانگان مقاومت کنید. بازی دفاع اسباب بازی ها دارای 3 دنیای متنوع همراه با محیطی کاملا متفاوت بوده و در هر یک , ده ها مرحله ی جذاب و جدید گنجانده شده است. هم چنین درجه ی سختی آن به دو سطح Normal و Hard تقسیم بنده شده تا افرادی که برای بار اول این بازی را تجربه می کنند , گزینه ی اول را انتخاب نمایند. در ورژن جدید آیتم ها و مرحله های جدید تری به بازی اضافه شده و هم چنین اشکالات نسخه ی اول به طور کامل برطرف شده است.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.



درباره : کامپیوتر , بازی اکشن , بازی استراتژیک , ,
امتیاز : نتیجه : 3 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1


بازدید : 462

کیک پزی آمریکایی در بازی Farm Frenzy 3 American Pieبرایpc
تاریخ : سه شنبه 15 مرداد 1392 زمان : 2:58 PM | نویسنده : masoud |

 farm frenzy 3 american pie کیک پزی آمریکایی در بازی Farm Frenzy 3 American Pie

Farm Frenzy 3 American Pie نام جدید ترین نسخه از مجموعه ی خارق العاده ی Farm Frenzy بوده که در آن به کیک پزی به سبکی جدید و آمریکایی خوهید پرداخت. همان طور که بسیاری از کاربران اطلاع دارند , سری بازی های فارم فرنزی از مجموعه های بسیار محبوب در سبک مدیریتی به حساب می آید و هر چند وقت یکبار نسخه ای جدید از آن توسط شرکت معروف Alawar عرضه می شود. در نسخه ی جدید از این بازی , تغییر و تحول بسیاری در ساختار آن به وجود آماده است و از لحاظ گرافیکی نیز تفاوتی احساس می شود. از جمله تغییرات این نسخه می توان به اضافه شدن حیوانات جدید و هم چنین ظاهر جدید آن ها اشاره کرد که هر یک برای ایجاد تنوع طراحی شده اند.

در بازی کیک پزی به سبک آمریکایی , از وسایل و تجهیزات بسیار به همراه حیوانات مختلفی استفاده می کنید تا کیک های پرفروش خود را در کم ترین زمان ممکن آماده کنید. اسکارلت , شخصیت اصلی این بازی با انجام کاری های کشاورزی و دامداری تصمیم دارد تا درآمدی برای خود کسب کند. کاربر با کمک به این شخص سکه های لازم برای بهبود کیفین مزرعه و هم چنین خرید آیتم های جدید را فراهم می سازد. علاوه بر این می توانید آیتم های خریداری شده را نیز آپگرید کنید تا در زمان کم تری بیشترین بازده را از آن ها دریافت نمایید. Farm Frenzy 3 American Pie شامل 90 مرحله ی جذاب و جدید با ظاهری کاملا متفاوت است. لازم به ذکر است تمامی ساختمان ها و وسایل نقلیه نیز تغییر کرده اند و با شکل و شمایلی جدید , جذابیتی خاص به این شاهکار بخشیده اند.



درباره : کامپیوتر , بازی استراتژیک , ,
امتیاز : نتیجه : 4 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1


بازدید : 479

مدیریت فروشگاه لباس در بازی Fashion Fortuneبرایpc
تاریخ : سه شنبه 15 مرداد 1392 زمان : 2:57 PM | نویسنده : masoud |

 fashion fortune مدیریت فروشگاه لباس در بازی Fashion Fortune

اگر شما نیز دوست دارید تجربه ای متفاوت از مدیریت یک فروشگاه لباس بزرگ را تجربه کنید , بازی  Fashion Fortune بهترین گزینه برای انتخاب است ! این بازی با دارا بودن سبکی استراتژیک و هم چنین مدیریتی از گیم پلی بسیار خوبی نیز بهره مند است. در این بازی علاوه بر ایجاد و گسترش فروشگاه لباس , به جذب مشتری و کسب در آمد از راه های مختلف برای بوتیک راه اندازی شده , مشغول خواهید شد. کار اصلی کاربر در این بازی هماهنگی برای خرید و فروش انواع لباس , کیف و کفش بوده و در کنار آن استخدام افرادی برای فروشندگی نیز لازم است. البته در اکثریت موافع خود کاربر به مشتری کمک می کند تا ست مورد نظر او بدون هیچ مشکلی فراهم شود و محبوبیت فروشگاه افزایش یابد.

مراحل Fashion Fortune از تنوع  بسیاری برخوردار بوده و محیط بازی نیز هر چند وقت یکبار تغییر اساسی خواهد کرد. با پشت سر گذاشتن هر یک از مرحله ها اطلاعاتتان در باره ی سلیقه ی مشتریان و هم چنین نحوه ی فروش بیشتر خواهد شد. در ابتدای بازی تجهیزات ساده ای در اختیار دارید که باید با تلاش و کوشش از صفر شروع کنید و درآمدی داشته باشید. در پایان هر مرحله می توانید مقدار درآمدی را که به دست آورده اید صرف آپگرید وسایل فروشگاه و هم چنین زیبا سازی محیط آن کنید. برای حفظ محبوبیت و درآمد خود باید همیشه بروز باشید و کالکشن های جدید و مدرنی را در هر روز به فروشگاه اضافه کنید. این نسخه از بازی , نسخه ی Deluxe بوده و بدون نیاز به هیچ کرکی قابل اجرا بر روی اکثریت ویندوز ها و سیستم های امروزی می باشد.



درباره : کامپیوتر , بازی استراتژیک , ,
امتیاز : نتیجه : 5 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1


بازدید : 475

تجربه ای جدید از مزرعه داری در بازی Exotic Farmبرایpc
تاریخ : سه شنبه 15 مرداد 1392 زمان : 2:52 PM | نویسنده : masoud |

 exotic farm تجربه ای جدید از مزرعه داری در بازی Exotic Farm

بدون شک مزرعه داری یکی از علایقیست که بسیاری از افراد در وجود خود دارند و ممکن است بر اساس همین علاقه شغل آینده خود را گزینش کنند. البته این علاقه فقط به شغل ختم نمی شود بلکه در دنیای مجازی نیز هزاران بازی در این موضوع ساخته شده تا بخشی از رویا های افراد را به حقیقت پیوند دهند. Exotic Farm نیز بازی استراتژیک و بسیار جالبی بوده که در این زمینه با سبکی فوق العاده زیبا , توسط شرکت BiP Media انتشار یافته است. این بازی از آیتم های متفاوت و متنوع , زمین های زراعی کوچک و بزرگ و حیوانات مختلفی تشکل شده که تمامی آن ها را به کار میگیرد تا یک مزرعه با درآمدی مناسب برای تحقیق بخشیدن به زندگی ایده آل خود داشته باشید.

در این بازی به شخصیت های اصلی آن ( Jill و همسرش ) کمک می کنید تا به مزرعه داری , پرورش دام و در کنار آن خرید و فروش محصولات خود مشغول شوند. در ابتدای بازی Exotic Farm وسایل اولیه ای همچون بذر و جعبه های بسته بندی تهیده می کنید و سپس به شخم زدن و کاشت بذر های خریداری شده می پردازید. هم چنین می توانید با پرورش حیوانات اهلی مانند مرغ , خروس و گوسفند به مزرعه تان اعتبار ببخشید و در صورت نیاز هر یک از آن ها را به فروش برسانید و از پول به دست آمده به مزرعه رسیدگی کنید. در این میان با مشکلات بسیاری از جمله کمبود وقت , کمبود فضا و… دست و پنجه نرم می کنید ولی میبایست امید خود را به هیچ عنوان از دست ندهید و تلاش و کوششتان را افزایش دهید تا نتیجه مطلوب به دست بیاید.



درباره : کامپیوتر , بازی استراتژیک , ,
امتیاز : نتیجه : 3 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1


بازدید : 495

فرمانروایی روم باستان در بازی Ancient Rome – پرتابل-برای pc
تاریخ : سه شنبه 15 مرداد 1392 زمان : 2:50 PM | نویسنده : masoud |

 Ancient Rome فرمانروایی روم باستان در بازی Ancient Rome   پرتابل

Ancient Rome نام یک بازی فوق العاده جذاب و سرگرم کننده در سبک استراتژیک و مدیریتی بوده که در جریانات آن به فرمانروایی عادلانه سرزمین باستانی روم مشغول می شوید. بله شخصیت اصلی این بازی امپراطور بزرگ روم باستان , جولیوس سزار بوده که هدف اصلی شما کمک کردن به او در اداره کشور می باشد. عوامل بسیاری در این میان وجود دارند که در صورت جلوگیری نکردن از آن ها , موجب سقوط حکومت می شوند و یا به مرور زمان لطمه های جبران ناپذیری به قلمرو امپراطوری Julius Ceasar خواهند زد.

در هر یک از مراحل این بازی میبایست با استفاده از مهارت ها و تجربیات مجازی که به دست می آورید به آبادسازی روستا ها و مناطق بدون حیات Rome به شیوه ای عادلانه بپردازید و با رونق بخشیدن به حکومت خود , کاخ خود را نیز بزرگ تر , زیبا تر و پر شکوه تر کنید. از ویژگی های منحصر بفرد بازی Ancient Rome می توان به شیوه های مدیریتی خاص در کشور داری , بنا های خیره کننده , گرافیک مناسب و حجم متناسب آن اشاره نمود. هم چنین این نسخه از بازی به صورت Portable بوده و بدون نیاز به نصب قابل اجرا می باشد.

 


درباره : کامپیوتر , بازی استراتژیک , ,
امتیاز : نتیجه : 3 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1


بازدید : 461

نسخه جدید بازی فارم فرنزی Farm Frenzy 4برایpc
تاریخ : سه شنبه 15 مرداد 1392 زمان : 2:35 PM | نویسنده : masoud |

 farm frenzy 4 نسخه جدید بازی فارم فرنزی Farm Frenzy 4

زمانی که اولین نسخه از بازی معروف Farm Frenzy عرضه شد حتی سازندگان آن هم فکر نمی کردند که روزی بتوانند نسخه چهارم این بازی را ساخته و حتی یک تریلر مخصوص نمایشگاه بازی E3 آماده کنند ! نسخه ی چهارم فارم فرنزی یکی از بازی های مهیج و اعتیاد آور بوده که پس از سر و صدای زیاد تبلیغاتی منتشر شد. تمامی گیمر ها انتظار یک بازی جذاب و متنوع با ویژگی های عالی داشتند که بعد از انتشار , تمام انتظارات برآورده شد و این بازی امتیازات بالایی در سایت های مختلف کسب کرد. علاوه بر این توانست نظر بازی خور های متعددی را از سرتاسر جهان به خود جلب کند. هم اکنون وقت آن رسیده تا با انجام کار های جالب مزرعه داری از جمله جمع آوری تخم مرغ ها , پرورش حیوانات و دوشیدن شیر گاو ها به مدیریت مزرعه ی سرسبزتان بپردازید. در این نسخه وظایف با یکدیگر ادغام شده و کاربر با یک بازی مزرعه داری مدرن روبرو می شود و میبایست برای پیشرفت مزرعه خود بکوشد و استعداد خود را در زمینه مزرعه داری محک بزند.

گرافیک بازی نسبت به قبل پیشرفت قابل توجهی داشته و طراحی  لوازم و دستگاه ها بسیار بهتر و زیباتر انجام شده است و به صورت کاملا سه بعدی شده تا بتواند بیشتر از توجه کاربران را جلب کند. طبق نسخه های قبلی باز هم خرس هایی در روند بازی وجود داشته که باید مانع برخورد آنان با دیگر حیوانات شوید. البته با برخورد خوک ها با مرغ ها نیز یک اتفاق بسیار جالب رخ می دهد که در طی مراحل با آن آشنا خواهید شد. در بازی Farm Frenzy 4 به ازای پایان هر قسمت به کاربر امتیاز داده می شود .حتی می توانید با کمی دقت آیتم ها و منوهای پنهان را کشف کرده و مراحل را با سرعت بیشتری به پایان برسانید. با اتمام هر مرحله , ستاره هایی داده می شود که با استفاده از آن ها می توان وسایل ارتباطی نظیر ماشین , هواپیما و هم چنین انبار خود را بهبود بخشید و در آمدی بیشتری از مزرعه به دست آورید.



درباره : کامپیوتر , بازی سرگرم کننده , بازی استراتژیک , ,
امتیاز : نتیجه : 4 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1


بازدید : 613

بازی کمپانی قهرمانان Company of Heroes 2برای pc
تاریخ : سه شنبه 15 مرداد 1392 زمان : 2:25 PM | نویسنده : masoud |

 company of heroes 2 بازی کمپانی قهرمانان Company of Heroes 2

Company of Heroes 2 Collector’s Edition - Black Box Version

بعد از مدت ها زمان انتشار نسخه دوم ازبازیاستراتژیک Company of Heroes فرا رسید. داستان بازی همچون نسخه اول مربوط به جنگ جهانی دوم است. در نسخه اول بازی خبری از ارتش روسیه نبود اما در سری جدید از بازی کمپانی قهرمانان این امکان به کاربر داده شده تا بتواند بازی را با ارتش روسیه را نیز در قالب چندین مرحله تجریه کند. این بازی شامل مراحل متنوع و پر تعدادی بوده و حتی نبردی نیز در برلین صورت می گیرد. بدون شک گیم پلی بازی نسبت به سری اول بسیار بهبود یافته و منظره ی بهتری از بازی به نمایش گذاشته شده است. به خاطر سیستم به کار رفته در بازی تخریب ساختمان ها بسیار به واقعیت نزدیک بوده و حس یک جنگ واقعی را به گیمر می دهد. البته جالب ترین نکته در گیم پلی , تغییر آب و هواست. اب و هوا همیشه ثابت نخواهد بود بلکه ممکن است در زمان های مختلف تغییر کند و این تغییر می تواند بر روی کارایی سربازان بسیار تاثیرگذار باشد.

به طور مثال سربازان در سرزمین هایی که عمق برف زیاد بوده , به کندی حرکت می کنند و می توان گفت تفییر آب و هوا بر مرگ و زندگی آنان نیز تاثر گذار می باشد. دیگر مورد مربوط به زمانی است که سربازانتان در سرما مجبور به حرکت باشند , در این زمان آن ها یخ زده و خواهند مرد. البته برای جلوگیری از مرگ آن ها شما باید سربازان خود را نزدیک اتش قرار دهید. گرافیک بازی کمپانی قهرمانان به خوبی طراحی شده و حتی بر روی طراحی صورت سربازان نیز بسیار کار شده است. در مورد اسلحه و سایر ادوات جنگی , کوه ها , سخره ها و رودخانه ها نیز طراحی بسیار خوبی انجام و تمام جزیات این بخش ها در طراحی رعایت شده است. ساخت بازی Company of Heroes 2 برعهده THQ بوده اما بعد از ورشکستی این شرکت , ساخت آن را شرکت SEGA بر عهده گرفته است.



درباره : کامپیوتر , بازی اکشن , بازی استراتژیک , ,
امتیاز : نتیجه : 2 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1


بازدید : 490

دانلود بازی جنگ های صلیبی ۱
تاریخ : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392 زمان : 11:40 AM | نویسنده : masoud |

 

 دانلود بازی جنگ هاي صليبي 1

اگر طرفداران بازی های قدیمی باشید بازی قلعه که با نام جنگ های صلیبی شهرت یافته است را حتما می شناسید . هم اکنون می توانید اولین نسخه از این بازی را دانلود کنید .

 

این نسخه از بازی برای اکثر کامپیوترها مناسب است و به منابع کمی نیاز دارد .



درباره : کامپیوتر , بازی استراتژیک , ,
امتیاز : نتیجه : 1 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1


بازدید : 2407

بازی اکشن Two Worlds 2 Castle Defense برای pc
تاریخ : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392 زمان : 11:39 AM | نویسنده : masoud |

 two worlds screen 2 بازی اکشن Two Worlds 2 Castle Defense برای pc

 

 

Two Worlds 2 Castle Defense نام یک بازی فوق العاده جذاب و مهیج بوده که در سال ۲۰۱۱ و در سبک اکشن و استراتژیک ساخته شده است. داستان بازی از زمانی شروع می شود که نبرد بین گندر ها و ارک ها بسیار بالا گرفته , و شما در نقش یکی از فرماندهان گندر ها در جنگل ها , کوه ها , مکان های تاریک و پر پیچ و خم و… به ترتیب دادن نقشه ای برای نابود سازی ارک ها و در نهایت حملاتی سنگین به آن ها می اندیشید. هم چنین می توانید با استفاده از سلاح های فوق پیشرفته و نابود کننده ای که در دست دارید به نبرد با آن ها بپردازید. بازی Two Worlds 2 Castle Defense دارای گرافیک بسیار مناسبی بوده و بر روی تمامی ویندوز ها قابل اجرا است.



درباره : کامپیوتر , بازی اکشن , بازی استراتژیک , ,
امتیاز : نتیجه : 5 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1


بازدید : 549